جذب هیأت علمی در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، دکتر حمید علیزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای طلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر افزود: مرکز منطقه ای علوم و فناوری از میان دارندگان مدرک دکترا در رشته های کتابداری و اطلاع رسانی، کامپیوتر و همینطور دارندگان مدرک کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، کامپیوتر و زبانشناسی رایانه ای که دارای فعالیت های علمی و پژوهشی مناسب باشند، عضو هیأت علمی می پذیرد.

 

وی یادآور شد که فرایند جذب اعضای هیات علمی به صورت متمرکز و از طریق سایت مرکز جذب به آدرس www.jazb.msrt.ir صورت می گیرد. ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات علمی مرکز اطلاع رسانی منطقه ای علوم و فناوری از تاریخ 20 مرداد ماه شروع شده است.

به گفته معاون مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، این مرکز دارای 5 گروه پژوهشی به نام های مدیریت اطلاعات، طراحی و عملیات سیستم ها، زبانشناسی رایانه ای، ارزیابی و توسعه منابع و علم سنجی است. اعضای هیات علمی این مرکز با انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی، افق های جدیدی را در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی گشوده اند.

دکتر علیزاده در پایان، از افرادی که دارای علاقه مندی به پژوهش بوده و توانایی های همکاری در پروژهای تحقیقاتی گروه های فوق را در خود می بینند دعوت کرد تا با ثبت نام در سایت مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سایر متخصصان این مرکز بپیوندند.