کد خبر: 26747
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 دی 1395 - 18:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست مشترک هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با سردبیران نشریه‌های علمی رشته

 دومین نشست مشترک هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با  سردبیران نشریه‌های علمی و معتبر حوزۀ علم اطلاعات و دانش‌شناسی برگزار می‌شود.
نشست مشترک هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با سردبیران نشریه‌های علمی رشته

  به گزارش لیزنا، دومین نشست مشترک هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با  سردبیران نشریه‌های علمی و معتبر حوزۀ علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری و اطلاع‌رسانی)، روز سه‌شنبه، 28 دی‌ماه  از ساعت 14 الی 17 در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

این نشست به‌منظور بحث و گفت‌وگو و هم‌اندیشی دربارۀ «شاخص‌های ارزیابی و رتبه‌بندی نشریات توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» انجام می‌شود. نخستین نشست مشترک در این زمینه، 15 تیرماه 1389 در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شده بود. از سردبیران نشریه‌های دارای درجه علمی «آینه میراث»، «پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات»، «پژوهشنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «تحقیقات کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاهی»، «ترویج علم»، «تعامل انسان و اطلاعات»، «رهیافت»، «سیاست علم و فناوری»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «گنجینۀ اسناد»، «مدیریت اطلاعات»، «مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»، «مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات» و «International Journal of Information Science and Management» برای حضور در این نشست دعوت شده است. 

برچسب ها :
کتابدار بی طرف
|
Iran
|
1395/10/25 - 10:14
0
0
به نظر شما انجمنی ها هیچ مجله ای از قلم نینداخته اید؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: