کد خبر: 27175
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 08:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

«کارگاه آموزشی استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتخاب نشریه» برگزار شد

منبع : لیزنا
پنجمین گام از کارگاه‌های آموزشی هفتگانه انجمن کتابداری فارس با عنوان «کارگاه آموزشی استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتخاب نشریه» توسط انجمن کتابداری فارس برگزار شد.
«کارگاه آموزشی استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتخاب نشریه» برگزار شد

به گزارش لیزنا،بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری فارس، پنجمین گام کارگاه‌های آموزشی هفتگانه انجمن کتابداری فارس با موضوع «استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتخاب نشریه» روز دوشنبه، 11 بهمن، در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس توسط دکتر محمد رضا قانع برگزار شد.

مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه‌های انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه فارس با اعلام این خبر افزود:  در این کارگاه ابتدا ساختار مقاله و پایان‌نامه مورد مقایسه قرار گرفت و سپس به انتخاب و بازنویسی محتوای پایان‌نامه برای تنظیم مقاله پرداخته شد.

زهرا شاه نظرنژادخالصی افزود: در ادامه انتخاب نشريه، تنظیم مقاله طبق راهنمای مجله، ارتباط با سردبیر نشریه و انتظارات بعد از ارسال مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

علاقمندان می‌توانند  اسلاید و فایل صوتی این کارگاه «استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتخاب مجله» از سایت انجمن (سمت راست سایت، در منوی اصلی، قسمت دریافت اسلاید  و فایل صوتی کارگاه‌های آموزشی) دریافت نمایند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: