کد خبر: 27232
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سومین «رویداد کتابدارانه» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
سومين رویداد کتابدارانه انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، روز دوشنبه ١٨ بهمن‌ماه، از ساعت 4:30 عصر درکتابخانه و موزه ملی ملك برگزار خواهد شد.
سومین «رویداد کتابدارانه» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،  بر اساس اعلام  روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، سومین «رویداد کتابدارانه» با هدف دور هم آوردن کتابداران، آرشیویست‌ها، موزه‌داران، دوستداران کتاب و علم اطلاعات و برای دیدار با یکدیگر و طرح نظرها و دیدگاه‌ها و یادگیری رو در رو برگزار می‌شود.

این رویداد با حضور اساتید، دانشجویان و متخصصین گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) روز دوشنبه ١٨ بهمن‌ماه، از ساعت ٤/٥ عصر درکتابخانه و موزه ملی ملك  واقع در تهران، خیابان امام خمینی، خیابان ملل متحد (باغ ملی) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اولین رویداد  روز ۱۷ آذرماه در باغ هنر (خانه شعر) و دومين رويداد در روز ١٤ دی‌ماه در كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: