کد خبر: 27326
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 22:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

«کارگاه آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای تشخیص سرقت علمی» برگزار شد

منبع : لیزنا
ششمین گام از کارگاه‌های آموزشی هفتگانه انجمن کتابداری فارس با عنوان«کارگاه آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای تشخیص سرقت علمی» برگزار شد.
«کارگاه آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای تشخیص سرقت علمی» برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری فارس، ششمین گام کارگاه‌های آموزشی هفتگانه انجمن کتابداری فارس با موضوع «آشنایی با نرم افزارهای تشخیص سرقت علمی» روز دوشنبه، 18 بهمن، در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس توسط رضیه اسماعیل‌پور  برگزار شد.

مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه‌های انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران – شاخه فارس با اعلام این خبر افزود:  در این کارگاه مباحثی چون تعریف سرقت علمی و مصادیق آن، آموزش مبارزه با سرقت علمی، آشنایی با نرم افزارهای معتبر تشخیص سرقت علمی، روش های نوین بکار رفته در این نرم افزارها و فواید بکارگیری آن‌ها مورد بحث قرار گرفت .

زهرا شاه نظرنژادخالصی افزود: در ادامه کار با چند نرم‌افزار به صورت عملی آموزش داده شد.

علاقمندان می‌توانند، اسلاید و فایل صوتی این کارگاه «آشنایی با نرم افزارهای تشخیص سرقت علمی» از سایت انجمن (سمت راست سایت، در منوی اصلی، قسمت دریافت اسلاید  و فایل صوتی کارگاه‌های آموزشی) دریافت نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: