کد خبر: 2746
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1389 - 10:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برپایی نمايشگاه هفت آينه در موزه ملك

  از روز پنجشنبه مورخ 4/6/89  نمايشگاهي به نام " هفت آينه" در موزه ملک برپا می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی كتابخانه و موزه ملي ملک، به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبي عليه السلام و ماه مبارك رمضان  از روز پنجشنبه مورخ 4/6/89  نمايشگاهي به نام " هفت آينه" برگزار خواهد شد.

اين نمايشگاه،  تلفيقي  از روايت ، تصوير، صدا و آثار موزه اي است.  نمايشگاه هفت آينه با موضوع سوره مباركه " فاتحة الكتاب" طراحي شده و بر اساس ويژگي هاي ساختاري و مفهومي اين سوره و تاثير آن بر ادبيات فارسي برنامه ريزي شده است.

در اين نمايشگاه سعي بر آن است تا علاوه بر توجه به كتابت، صفحه آرايي و مجلدسازي قرآن هاي خطي موجود در كتابخانه و موزه ملي ملك و همچنين با بهره گيري از متون ادبي و عرفاني فارسي تجربه هاي حسي جديدي از صدا، تلاوت قرآن كريم و تصاوير مرتبط براي بازديدكنندگان ايجاد شود.

 

اين نمايشگاه با همكاري جمعي از هنرمندان گرافيك، عكاسي ، راديو و سينما به اجرا درآمده است.

علاقه مندان مي توانند براي ديدار و شنود اين نمايشگاه چند رسانه اي  همه روزه غير از جمعه ها و تعطيلات رسمي  از ساعت 9 الي 14 در ايام ماه مبارك رمضان، به كتابخانه و موزه ملي ملك واقع در خيابان امام خميني مراجعه كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: