کد خبر: 27634
تاریخ انتشار: جمعه, 06 اسفند 1395 - 20:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دانشجوی علم اطلاعات، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شد

منبع : لیزنا
 مهدی رحمانی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی در بیست و پنجمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.
دانشجوی علم اطلاعات، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شد

 به گزارش لیزنا، مهدی رحمانی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر سابق اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران (ادکا) به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.

وی همچنین در این مراسم به نمایندگی از نخبگان و دانشجویان نمونه در مقابل معاون اول رئیس جمهور، وزرای علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، روسای دانشگاه‌های کشور و نخبگان علمی سخنرانی کرد. او قبلا نیز به عنوان نماینده انجمن های علمی دانشجویی ایران در مراسم 16 آذر روز دانشجو مقابل رئیس جمهور سخنرانی کرده بود.

از سوابق رحمانی می‌توان به دبیری شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، دبیری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران (ادکا) و عضویت در کمیته حمایت و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز اشاره کرد.

مهدی رحمانی در سال‌های 1393 و 1394 به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه شهید بهشتی و در سال‌های 1394 و 1395 نیز به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه شهید بهشتی برگزیده شده بود.

 

 

سیده بتول هاشمی زاده آلهاشم
|
Iran
|
1396/01/08 - 06:35
1
3
سلام خسته نباشید,سال نو شما مبارک,ببخشید می خواستم عضویت خودم را در انجمن تمدید کنم,ضمنا"مایل بودم در همایشها وگردهمایی ها شرکت داشته باشم,لطفا"راهنمایی کنید,با تشکر
پاسخ ها
lili
| iran |
1396/01/26 - 11:26
خانم هاشمی زاده لطفا با اینستاگرام من تماس بگیرید ممنون
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1395/12/09 - 07:27
0
7
با سلام وافتخار به د وست عزیز آقای رحمانی تبریک عرض می نمایم.ایشان در فعالیتهای مدنی نیز نمونه هستند.
محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1395/12/07 - 16:32
0
6
باعث افتخار و خوشحالی است که دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه شهید بهشتی از دانشجویان پر تلاش و خوش فکر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی است. جناب رحمانی با تلاش بی وقفه و خلاقیتی که در کارها داشته اند هم برای خودشان موفقیت و افتخار کسب کردند و هم باعث افتخار کتابداری و اطلاع رسانی کشور شدند. این موفقیت را به ایشان و جامعه کتابداری و اطلاع رسانی کشور تبریک می گویم و برایشان آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: