کد خبر: 27732
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 اسفند 1395 - 13:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

به مناسیت هفتمین سالگرد لیزنا

لیزنا توانسته است جای خود را به خوبی تثبیت کند

منبع : لیزنا
مهردخت وزیرپور کشمیری:لیزنا توانسته است جای خود را در بین بسیاری از متخصصان، استادان، کارشناسان و دیگر علاقه مندان حوزه کتابداری و اطلاع رسانی به خوبی تثبیت کند.
لیزنا توانسته است جای خود را به خوبی تثبیت کند

 به گزارش لیزنا، دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه ها عمومی کشور و استاد بازنشسته علم اطلاعات و دانش شناسی، به مناسبت هفتمین سالگرد لیزنا پیام تبریکی ارسال کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:

دوازدهم اسفندماه مصادف با هفتمین سالروز تشکیل رسانه کتابداری و اطلاع رسانی (لیزنا) است.

این رسانه با توجه به فعالیت و علاقه‌مندی مدیرمسئول پایگاه که یکی از فرهیختگان کتابداری و اطلاع رسانی است و دیگر اعضای محترم تحریریه و کارکنان و خبرنگاران آن توانسته است جای خود را در بین بسیاری از متخصصان، استادان، کارشناسان و دیگر علاقه مندان حوزه کتابداری و اطلاع رسانی به خوبی تثبیت کند.

تا آنجایی که بررسی کرده ام، این رسانه اخبار گوناگون حوزه کتابداری و اطلاع رسانی شامل: برپایی کارگاه های آموزشی درون پایگاه و دیگر سازمان های مرتبط، اخبار طرح های کتابخوان، برگزاری نشست های عمومی و تخصصی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه حسینیه ارشاد، کتابخانه شورای کتاب کودک، برگزاری نقد و بررسی کتاب ها، مصاحبه های خبری در حوزه کتاب و کتابداری را سریعا با رعایت اخلاق حرفه ای و براساس مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران منتشر می کند.

از خداوند متعال توفیق روزن افزرون دست اندرکاران این رسانه و تدوام و پیشرفت هرچه بیشتر پایگاه را خواستارم.

مهردخت وزیرپور  7/12/95

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: