کد خبر: 28191
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رؤسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های بزرگ ایران در ایرانداک گردهم آمدند

منبع : لیزنا
سیروس علیدوستی، رئیس ایرانداک در چهارمین نشست هم‌اندیشی رؤسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های بزرگ که با حضور روسا و نمایندگان این دانشگاه‌ها در ایرانداک برگزار شد، ضمن توضیح فعالیت‌های ایرانداک بر ضرورت ثبت پایان‌نامه در پایگاه ثبت ایرانداک تاکید کرد.
رؤسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های بزرگ ایران در ایرانداک گردهم آمدند

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، چهارمین نشست هم‌اندیشی رؤسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های بزرگ با حضور حضور روسا و نمایندگان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، علوم پزشکی ایران، پیام‌نور، تهران، تربیت مدرس، علوم پزشکی ایران، علامه طباطبائی و به میزبانی ایرانداک برگزار ‌شد.

دکتر علیدوستی در این نشست به تشریح فعالیت‌های ایرانداک پرداخت و سامانه‌های مدیریت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها (پارسا) و پشتیبان پژوهش معرفی کرد.

در این نشست، سامانه ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده، سامانه گنج۲ و چشم‌انداز آن، رصدخانه پژوهش و فناوری،  داشبورد پارسا و پارساگر، سامانه همانندجو و فعالیت‌های سازمان‌دهی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها تشریح شد.

این نشست دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ در تالار گفت‌وگوی ایرانداک برگزار شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: