کد خبر: 29615
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مرداد 1396 - 15:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان همکاری در برگزاری دور جدید نشست های ژورنال کلاب

منبع : لیزنا
کمیته پژوهش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران از دانشگاه ها، کتابخانه ها و مراکز علمی پژوهشی برای مشارکت در برگزاری نشست ژورنال کلاب این انجمن دعوت می کند.
فراخوان همکاری در برگزاری دور جدید نشست های ژورنال کلاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام کمیته پژوهش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، یکی از اهداف اصلی این کمیته، تلاش برای ارتقاء جایگاه پژوهش در حوزه علم اطلاعات و دانش ‌شناسی و همچنین فراهم کردن زمینه انجام پژوهش‌های مؤثر، هدفمند و کاربردی در این حوزه است.

در این راستا، دوره نخست نشست ‌های تخصصی پژوهشی با عنوان ژورنال کلاب توسط این کمیته برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

به منظور بهره‌گیری بیشتر محققان و دانش‌پژوهان از این نشست‌ها، کمیته پژوهش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران در نظر دارد این نشست ها را در دور جدید در دانشگاه ها، کتابخانه ها و مراکزعلمی- پژوهشی در تهران و شهرستان ها و با همکاری آنها برگزار کند.

هدف از برگزاری این نشست‌ها در مراکز متقاضی، آگاه شدن از آخرین تحولات و مباحث مطرح در حوزه‌های تخصصی و همچنین جلب مشارکت و تبادل اطلاعات میان اساتید، کتابداران، پژوهشگران، و دانشجویان است.

نشست‌های ژورنال کلاب بر طبق شیوه‌نامه مصوب کمیته پژوهش برگزار خواهد شد. دانشگاه ها و سازمانهایی که تمایل به همکاری در برگزاری نشست های ژورنال کلاب را دارند، می توانند پیشنهادهای خود را به نشانی الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریداین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اعلام نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: