کد خبر: 29713
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 00:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

به مناسبت روز خبرنگار

از لیزنا به خاطر حضور موثر در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران تقدیر شد

منبع : لیزنا
از پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به خاطر حضور فعال و موثر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نیز راه اندازی غرفه در نمایشگاه کتاب تقدیر شد.
از لیزنا به خاطر حضور موثر در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران تقدیر شد

 به گزارش لیزنا، به مناسبت هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزۀ کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شانزدهم مرداد در باغ نگارستان برگزار شد.

در این برنامه که با حضور همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار، رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، نیکنام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حمزه زاده رئیس انتشارات سوره مهر و جمعی از خبرنگاران کتاب برگزار شد از پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به خاطر حضور فعال و موثر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نیز راه اندازی غرفه در نمایشگاه کتاب تقدیر شد.

متن تقدیر به شرح زیر است:

خرسندم که همزمان با گرامی داشت روز خبرنگار در هفدهم مرداد ماه 1396 از خبرنگاران محترم لیزنا به خاطر حضور فعال و موثر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نیز راه اندازی غرفه آن رسانه در این رویداد مهم فرهنگی تقدیر کنم. امیدوارم همواره در مسیر اعتلای فرهنگ موفق باشید.

سید عباس صالحی

 معاون وزیر

کتابدار
|
Iran
|
1396/05/17 - 10:44
0
0
تبریک میگم. انشاآلله روز به روز موفق تر باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: