کد خبر: 29995
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 14:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

از پوستر برنامه حمایت بین المللی ایفلا رونمایی شد

منبع : لیزنا
برنامه حمایت بین المللی ایفلا (IAP) یک برنامه ظرفیت سازی است که برای ترویج و حمایت از نقش کتابخانه ها در برنامه ریزی و اجرای برنامه سند 2030 سازمان ملل و اهداف توسعه پایدار طراحی شده است.
از پوستر برنامه حمایت بین المللی ایفلا رونمایی شد

به گزارش لیزنا، شرکت کنندگان این کمپین از بیش از 73 کشور، در حال افزایش آگاهی و فعالیت های حمایت از برنامه های ایفلا هستند تا نقش مهم کتابخانه ها در توسعه پایدار را نشان دهند و از حضور کتابخانه ها در برنامه ریزی و فرآیندهای پیاده سازی برنامه سند 2030 سازمان ملل حمایت کنند.

گزارش فعالیت ها و برنامه های مذکور از طریق این لینک در دسترس است.

هدف ایفلا از ایجاد این برنامه حمایت بین المللی، ایجاد یک انجمن مشارکت کننده از حمایتگران است تا فرصت های قابل توجهی را برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار به وجود آورند  و تأثیر مثبتی از متخصصان کتابداری و اطلاع رسانی  در دستیابی به اهداف را برجسته کنند.

در این راستا، در هشتاد و سومین کنگره جهانی ایفلا از پوستر برنامه حمایت بین المللی ایفلا (IAP) رونمایی شد.

 در این پوستر بر 17 برنامه اصلی برنامه حمایت بین المللی ایفلا (IAP) که شامل نبود فقر، نبود گرسنگی، سلامت، کیفیت آموزش، برابری جنسیتی، آب تمیز و مراعات اصول بهداشت، انرژی تمیز و ارزان قیمت، رشد اقتصادی، صنعت، نوآوری و زیرساخت، کاهش نابرابری ها، شهرها و جوامع پایدار، تولید و مصرف معتبر، تأثیر آب و هوا، زندگی زیر آب، زندگی روی زمین، صلح، عدالت و مؤسسات قوی، مشارک در راستای اهداف می شود، تأکید شده است.

معرفی بیشتر برنامه و گزارش برنامه را می توانید از اینجا دنبال کنید.  

ترجمه: الهه حسینی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: