کد خبر: 30644
تاریخ انتشار: شنبه, 01 مهر 1396 - 19:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان حضور در نخستین جلسه پنل «شاخص‌ها و استانداردهای فرایندهای نگهداری منابع»

منبع : لیزنا
نخستین جلسه عمومی و حضوری پنل "شاخص‌ها و استانداردهای فرایندهای نگهداری منابع" از مجموعه نشست‌های سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران،برپزار می شود.
فراخوان حضور در نخستین  جلسه  پنل «شاخص‌ها و استانداردهای فرایندهای نگهداری منابع»

 به گزارش لیزنا، بنابر اعلام کمیته برنامه‌ریزی و بهبود مستمر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، نخستین جلسه عمومی و حضوری پنل "شاخص‌ها و استانداردهای فرایندهای نگهداری منابع" از مجموعه نشست‌های سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران، روز چهارشنبه 5 مهر از ساعت 16 تا 18 در محل جلسات کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

دستور این جلسه شامل بررسی مباحث طرح شده در کارگروه فرایندهای نگهداری، تعیین موضوع های پنل، تعیین صاحبنطران برای برگزاری پنل و برنامه ریزی پنل در کنگره است.

حضور اعضای محترم انجمن در جلسه مذکور آزاد است. از علاقه مندان شرکت در جلسه درخواست می شود به منظور هماهنگی برای اختصاص تالار مناسب جلسه و بخش پذیرش کتابخانه، تمایل برای حضور خود را همراه با نام و موقعیت شغلی تا ظهر روز سه شنبه 4 مهر ماه از طریق پست الکترونیکی و یا کانال تلگرامی به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به دبیر پنل (فرامرز مسعودی) اعلام کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: