کد خبر: 30998
تاریخ انتشار: جمعه, 21 مهر 1396 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان دومین دوره «جایزه ملی دکتر عباس حری»

منبع : لیزنا
برای بهترین اثر نظری در حوزه علوم اطلاعات دومین دوره «جایزه ملی دکتر عباس حری» همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود.
فراخوان دومین دوره «جایزه ملی دکتر عباس حری»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، «جایزه ملی دکتر عباس حری» به بهترین اثر، طرح، مقاله نظری در حوزه علوم اطلاعات که از ابتدای سال 1395 تا پایان سال 1396 تولید و منتشر شده است اعطا می‌شود.

این جایزه بر اساس نظام‌نامه جوایز ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مصوبه نشست ششم هیات مدیره دوره ششم به تاریخ 4/4/1395 و به منظور قدردانی از حرفه‌مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته‌ای انجام داده اند اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبان‌ماه 1396 مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 داوطلبان می‌توانند، شرح مختصری از اثر خود را تا تاریخ 7 آبان 1396 حداکثر در 1500 کلمه در وبگاه کنگره  و یا از طریق این پیوند  ارسال نمایند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هئیت داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

------
|
Iran
|
1396/07/22 - 09:22
1
0
به نظرم ثبت نام برای این کار چندان کار درستی نیست. در واقع یک سری افراد ممکن است بخاطر عدم تمایل به وارد شدن در این پروسه و ثبت نام در این روند نایده گرفته شوند یعنی یک استاد دانشگاه شاید چندان در شان خود نداند یا لزومی نبیند یا حجب اش اجازه ندهد که برای این کار اقدام کند و لذا افراد و آثاری که شایسته هستند نادیده گرفته می شوند و از طرف دیگر آثار و افرادی تجلیل می شوندو بی جهت بزرگ می شوند که ممکن است شایستگی آن را نداشته باشند و لذا بهتر است متخصصان انجمن خود راسا اقدام به انتخاب آثار کنند به هر حالال افرادی که در این حوزه قلم می زنند محدودند و شناخت خوبی از هم وجود دارد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: