کد خبر: 31180
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 09:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دعوت رئیس هیأت مدیره انجمن کتابداری فارس برای شرکت در کنگره متخصصان علم اطلاعات

منبع : لیزنا
 محمدرضا قانع مشارکت و همدلی همه کتابداران در فعالیت های انجمن را موجب هم افزائی، نشاط و پویایی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانست.
دعوت رئیس هیأت مدیره انجمن  کتابداری  فارس  برای شرکت در کنگره متخصصان علم اطلاعات

به گزارش لیزنا، متن پیام قانع به شرح زیر است:

«همکاران محترم هیأت علمی، کتابداران و دانش آموخنگان گرامی و دانشجویان عزیز

سلام

بدون مقدمه لازم دانستم مطلبی را با شما بزرگواران در میان بگذارم. هر نوع فعالیتی که در رابطه با رشته ما در کشور انجام      می گیرد در جهت توسعه و شکوفایی و از همه مهم تر شناسایی توانمندی های رشته است. از این رو برای محقق شدن این مهم همدلی و اراده تمامی کتابداران در هر موقعیت شغلی و حرفه ای را می طلبد. در 14 و 15 آبان ماه سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات را پیش رو داریم. فعالیتی که توسط عزیزان ما در تهران با همفکری شاخه های استانی و دیگر دوستداران رشته در این سه سال  با مشقت زیاد ولی از روی علاقه و با موفقیت انجام گرفته است

همانطور که همگی آگاه هستید چنین فعالیت های علمی نیازمند دو مؤلفه اساسی می باشد. یکی توانمندی علمی و دیگری اجرایی است که هر دو به خوبی تا کنون مدیریت شده اند. در محقق شدن این دو رکن اصلی بودجه مالی نقش مهمی ایفا می کند. به خوبی مطلع هستم انجمن کتابداری ایران برای برگزاری کنگره با مشکل بودجه ای به طور جدی مواجه است. از این رو از شما عزیزان خواهشمندم  ضمن پرداخت حق ثبت نام، در خصوص پرداخت حق عضویت در انجمن نیز اقدام نمایید هر چند موفق به شرکت در کنگره نباشید.

قطعاً فراهم کردن محیطی آرام همراه با اعتماد متقابل و تعهد نسبت به یکدیگر و همسو با اهداف و ارزش های انجمن و رشته، کار ساده و کوچکی نیست و اگر این مهم امروز در این حوزه و علیرغم همه محدودیت‌های موجود و دیگر تنگناها میسر شده است حاصل درک بالا، حسن تفاهم و حس سازگاری تک تک شماست. مشارکت و همدلی همه ما در فعالیت های انجمن موجب هم افزائی، نشاط و پویایی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است

بهروز باشید

دکتر محمدرضا قانع

 

رئیس هیأت مدیره انجمن علمی کتابداری شاخه فارس»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: