کد خبر: 31266
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آبان 1396 - 12:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مشارکت انجمن کتابداری فارس با استانداری برای برنامه های هفته کتاب

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری شاخه فارس در جلسه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به منظور هماهنگی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی شرکت کرد.
مشارکت انجمن کتابداری فارس با استانداری برای برنامه های هفته کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول این کمیته با اعلام این خبر افزود: در این جلسه عمده فعالیت های انجمن کتابداری فارس که از مهرماه سال جاری در قالب ۲۱ کارگاه مختلف آغاز شده و همراه با دو نشست در هفته کتاب و هفته پژوهش است،  تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، زمان همایش ملی چشم اندازهای ارتباط علمی توضیح داده شد.

 

او افزود: از طرفی فعالیت های برنامه ریزی شده انجمن برای هفته کتاب اطلاع رسانی شد. قابل ذکر است از طرف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برای انجمن کتابداری فارس برگزاری کارگاهها و سمینارهای مشترک در بین کتابداران و همچنین برگزاری حداقل یک برنامه کتاب محور در ایام هفته کتاب در نظر گرفته شده که این فعالیت ها در برنامه سالانه انجمن پیش بینی شده بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: