کد خبر: 3151
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 مهر 1389 - 01:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برپایی نمايشگاه كتب اهدايي كتابخانه ملي كره جنوبي به كتابخانه ملي ايران

نمايشگاه كتاب هاي اهدا شده توسط كتابخانه ملي كره جنوبي به كتابخانه ملي، در محل مركز همايشهاي كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران برپا شد.

 


به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در اين نمايشگاه حدود 3 هزار جلد كتاب به ارزش بالغ بر 600 ميليون ريال به نمايش در آمده است.
كتاب های این مجموعه با موضوعات مختلف همچون ادبيات، هنر، تاريخ ، اقتصاد و سياست كره اي است.
حدود 400 كتاب مختص كودكان كه قرار است به زودي و پس از انجام مراحل ساماندهي ،به منظور استفاده نويسندگان، مترجمين و تصويرگران كتاب كودك در بخش كتابخانه كودكان كتابخانه ملي قرار گيرد از جمله ديگر كتابهاي اين مجموعه است.
همچنين كتابهايي به زبان انگليسي، فارسي و عربي و كتاب ها و لوح های فشرده آموزش زبان كره اي نيز در اين مجموعه وجود دارد .
لازم به ذكر است بر اساس رايزني هاي انجام شده ميان اداره كل امور بين الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملي و طرف كره اي قرار است اتاق ايران در كتابخانه ملي كره و اتاق كره در كتابخانه ملي كشورمان برپا شود.
اين نمايشگاه دومين نمايشگاه كتابهاي اهدا شده توسط كشورهاي ديگر به كتابخانه ملي كشورمان از خردادماه سال جاري تا كنون است .
در نمايشگاه پيشين نيز كتابهاي اهدا شده توسط شركت كنندگان خارجي نمايشگاه بين المللي كتاب تهران بر پايه رايزني هاي اداره كل امور بين الملل و روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي به نمايش درآمده بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: