کد خبر: 31516
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1396 - 09:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کارگاه «آموزش تفکر به کودکان  ویژه کتابداران» برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه «آموزش تفکر به کودکان  ویژه کتابداران» توسط انجمن کتابداری فارس در شیراز برگزار شد.
کارگاه «آموزش تفکر به کودکان  ویژه کتابداران» برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس، کارگاه آموزشی «آموزش تفکر به کودکان  ویژه کتابداران» توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران -  شاخه فارس و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس با تدریس محبوبه البرزی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه شیراز روز سه شنبه مورخ 16 آبان ماه 1396 از ساعت 14 الی 16 در کتابخانه کودکان آفتاب شیراز برگزار شد.

زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول این کمیته با اعلام این خبر افزود:  در این کارگاه به مباحثی همچون حساسیت های ذاتی کودکان، توانمندی های کودک، ملزومات آموزش تفکر به کودکان، مراحل رشد تفکر در کودکان و مولفه های اساسی پرورش تفکر به کودکان (درونی و بیرونی)  پرداخته شد.

 

وی گفت: در این کارگاه علاوه بر شرکت پرشور و علاقمند کتابداران کودک کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، 560 نفر نیز به صورت وبینار با همکاری شرکت آرموک شرکت داشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: