کد خبر: 31633
تاریخ انتشار: جمعه, 26 آبان 1396 - 12:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

56 چکیده مقاله در  همایش ملی «چشم اندازهای ارتباط علمی» پذیرفته شد

منبع : لیزنا
دبیر علمی همایش ملی «چشم اندازهای ارتباط علمی» از از راه یابی 56 چکیده مقاله به مرحله داوری نهایی این همایش خبر داد.
56 چکیده مقاله در  همایش ملی «چشم اندازهای ارتباط علمی» پذیرفته شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس، محمدرضا قانع دبیر علمی همایش ملی «چشم اندازهای ارتباط علمی» اعلام کرد: تعداد 86  چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از بررسی توسط داوران، 56 چکیده که در راستا و نزدیک به محورهای همایش بودند، برای ارسال متن کامل پژوهش انتخاب شدند.

وی افزود: پس از دریافت اصل مقاله، فرایند کنترل کیفیت مقالات توسط داوران مربوطه انجام می شود و در زمان مقرر فهرست مقالات پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است افرادی که موفق به ارسال چکیده نشده اند می توانند تا پایان دی ماه اصل مقاله خود را از طریق سامانه همایش ارسال نمایند.

افراد می توانند با مراجعه به سامانه همایش در سایت انجمن کتابداری شاخه فارس و ورود با نام کاربری در قسمت «مقالات من» و «مشاهده اطلاعات بیشتر» وضعیت مقاله خود را پیگیری نمایند.

قانع اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی های قبلی همایش روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 19 و 20 اردیبهشت ماه 1397 برگزار می شود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: