کد خبر: 32152
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1396 - 13:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

كارگاه توانمند سازی دانشجویان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد

منبع : لیزنا
 كارگاه توانمندسازی دانشجویان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی با همكاری مشترك كتابخانه مركزی و مركز اسناد دانشگاه شهید بهشتی و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادكا)ّ برگزار شد.
كارگاه توانمند سازی دانشجویان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی ادکا، كارگاه توانمند سازی دانشجویان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی روز پنج شنبه، ٢٣ أذر ماه ساعت ٩:٣٠ الی ١٣ برگزار شد.

این كارگاه به مدرسی مهدی رحمانی، دانشجوی دكتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران و فعال انجمنی با حضور دانشجویان و متخصصان انجمنی به دو صورت حضوری و آنلاین در سالن كنفرانس این كتابخانه برگزار شد. شایان ذكر است محسن حاجی زین العابدینی رییس كتابخانه مركزی و دكتر امیررضا اصنافی رئیس روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی و مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی نیز در این كارگاه حضور یافتند.

مهدی رحمانی در چهار بخش خودتوانمندسازی دانشجویی و انجمنی، برندسازی شخصی و انجمنی، مستندسازی و اسپانسرشیپ و مسائل مالی به ایراد سخنرانی پرداخت. رحمانی در قسمت اول كارگاه با اشاره به بیش از بیست مهارت و توضیح مفصل درباره هر یك از مهارت ها به چگونگی توانمندسازی دانشجویان اشاره نمود. او با اشاره به این نكته كه همیشه باید سعی در متفاوت بودن نسبت به دیگران داشت به مواردی جهت برندسازی شخصی و انجمنی پرداخت. مدرس كارگاه توانمندسازی در قسمت سوم به مزایای مستندسازی و چگونگی اجرای آن به جهت ثبت فعالیت های انجام شده با هدف شناخت هر چه بیشتر شخص و انجمن اشاره نمود. مهدی رحمانی با اشاره به مواردی جهت كسب اسپانسرهای قوی و در پی آن دریافت حمایت مادی برای اجرای هر چه بهتر همایش ها و فعالیت های اجرایی توسط انجمن ها سخنرانی خود را تكمیل نمود. كارگاه با پرسش و پاسخ، تبادل اطلاعات و تجربیات حاضران به كار خود پایان داد.

 

متخصصان شركت كننده در كارگاه ضمن إبراز رضایتمندی از برگزاری این كارگاه به صورت جدی برای اولین بار در این حوزه، خواستار برگزاری آن به صورت سلسله مراتبی توسط این مدرس شدند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: