کد خبر: 32334
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 دی 1396 - 19:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

شرکت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

منبع : لیزنا
داوری مردمی دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با شرکت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی آغاز شد.
شرکت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران همچون سال‌های پیشین در این جشنواره شرکت کرده‌ است.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

علاوه بر بخش داوری وبگاه‌ها، در بخش دیگری از جشنواره که با عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وبگاه یا نرم‌افزار موبایل برگزیده ازسوی آرای همه کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران از سوی صدها هزار رای مردمی انتخاب شده و در جشنواره تقدیر خواهند شد.

امسال انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در دسته سازمان‌های خیریه و فعالیت‌های اجتماعی شرکت کرده است و برای برگزیده شدن در بخش نگاه مردمی نیاز به همیاری و رای همراهان، متخصصان، کتابداران و اعضای محترم انجمن دارد.

گفتنی است، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در هشتمین و نهمین جشنواره وب و موبایل ایران موفق به کسب رتبه نخست از دیدگاه مردمی در بخش اطلاع‌رسانی و محتوا، و کاندیدای دریافت تندیس در نهمین جشنواره در بخش یادشده، بوده است.

امید است با همیاری شما امسال نیز به این موفقیت‌ها دست یابیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: