شرکت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران همچون سال‌های پیشین در این جشنواره شرکت کرده‌ است.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

علاوه بر بخش داوری وبگاه‌ها، در بخش دیگری از جشنواره که با عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وبگاه یا نرم‌افزار موبایل برگزیده ازسوی آرای همه کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران از سوی صدها هزار رای مردمی انتخاب شده و در جشنواره تقدیر خواهند شد.

امسال انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در دسته سازمان‌های خیریه و فعالیت‌های اجتماعی شرکت کرده است و برای برگزیده شدن در بخش نگاه مردمی نیاز به همیاری و رای همراهان، متخصصان، کتابداران و اعضای محترم انجمن دارد.

گفتنی است، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در هشتمین و نهمین جشنواره وب و موبایل ایران موفق به کسب رتبه نخست از دیدگاه مردمی در بخش اطلاع‌رسانی و محتوا، و کاندیدای دریافت تندیس در نهمین جشنواره در بخش یادشده، بوده است.

امید است با همیاری شما امسال نیز به این موفقیت‌ها دست یابیم.