کد خبر: 32587
تاریخ انتشار: شنبه, 23 دی 1396 - 08:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

زاهد بیگدلی انتصاب کوهی رستمی به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان را تبریک گفت

منبع : لیزنا
رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی  شاخه خوزستان انتصاب منصور کوهی رستمی به سمت مدیرکلی کتابخانه ­های عمومی استان خوزستان را به ایشان و جامعه کتابداری و اطلاع­ رسانی استان خوزستان تبریک گفت.
زاهد بیگدلی انتصاب کوهی رستمی به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان را تبریک گفت

به گزارش لیزنا  رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی  شاخه خوزستان و مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت انتصاب منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «بر انتصاب آقای دکتر منصور کوهی رستمی که از افراد تحصیل‌کرده و با تجربه جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران و استان خوزستان است به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان باعث ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در جامعه کتابداری و اطلاع رسانی شده است. دکتر بیگدلی در مصاحبه با خبرنگار لیزنا گفت: ان شاالله با مدیریت دکتر کوهی رستمی شاهد تحول و پویایی هرچه بیشتر کتابخانه های عمومی استان خوزستان خواهیم بود. ایشان افزودند: بی تردید دانش، تجربه و شم قوی مدیریتی دکتر کوهی رستمی بیش از پیش باعث پیشبرد اهداف عالیه این نهاد فرهنگی،  اجتماعی و علمی خواهد شد. رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان ادامه داد: در این راستا انجمن کتابداری و اطلاع رسانی این استان و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران افتخار دارد همانند گذشته از همکاری صمیمانه ایشان بهره برده و در راستای اهداف کتابخانه های عمومی خوزستان با ایشان همکاری نماید.»

بیگدلی از جانب خود و اعضای هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان، از علی رضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دلیل توجه به فارغ التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و انتصاب متخصصان این رشته در سمت های کلان مدیریتیتشکر و اظهار امید کرد که روندهای جاری در کتابخانه های عمومی شاهد تحول و اثرگذاری این نهاد فرهنگی در تمامی حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه باشیم.

مختاری
|
Netherlands
|
1396/10/23 - 10:12
0
3
تبریک میگم آقای شکاری.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: