زاهد بیگدلی انتصاب کوهی رستمی به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان را تبریک گفت

به گزارش لیزنا  رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی  شاخه خوزستان و مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت انتصاب منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «بر انتصاب آقای دکتر منصور کوهی رستمی که از افراد تحصیل‌کرده و با تجربه جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران و استان خوزستان است به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان باعث ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در جامعه کتابداری و اطلاع رسانی شده است. دکتر بیگدلی در مصاحبه با خبرنگار لیزنا گفت: ان شاالله با مدیریت دکتر کوهی رستمی شاهد تحول و پویایی هرچه بیشتر کتابخانه های عمومی استان خوزستان خواهیم بود. ایشان افزودند: بی تردید دانش، تجربه و شم قوی مدیریتی دکتر کوهی رستمی بیش از پیش باعث پیشبرد اهداف عالیه این نهاد فرهنگی،  اجتماعی و علمی خواهد شد. رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان ادامه داد: در این راستا انجمن کتابداری و اطلاع رسانی این استان و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران افتخار دارد همانند گذشته از همکاری صمیمانه ایشان بهره برده و در راستای اهداف کتابخانه های عمومی خوزستان با ایشان همکاری نماید.»

بیگدلی از جانب خود و اعضای هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان، از علی رضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دلیل توجه به فارغ التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و انتصاب متخصصان این رشته در سمت های کلان مدیریتیتشکر و اظهار امید کرد که روندهای جاری در کتابخانه های عمومی شاهد تحول و اثرگذاری این نهاد فرهنگی در تمامی حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه باشیم.