کد خبر: 32679
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 14:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تبریک فریده عصاره به منصور کوهی رستمی

منبع : لیزنا
 استاد دانشگاه شهید چمران اهواز و عضو هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور انتصاب منصور کوهی رستمی به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان را تبریک گفت.
تبریک فریده عصاره به منصور کوهی رستمی

به گزارش لیزنا، فریده عصاره استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، عضو هیأت امنای کتابخانه­های عمومی کشور و مدیر قطب علمی مدیریت دانش، انتصاب منصور کوهی رستمی به عنوان مدیرکل  کتابخانه های عمومی استان خوزستان را از جانب خود و همکارانش در گروه علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و جامعه علم اطلاعات و دانش شناسی استان خوزستان تبریک گفت.

 

وی در این پیام بعنوان استاد راهنمای پایان نامه دکترای منصور کوهی رستمی اظهار داشت: ایشان یکی از دانش آموختگان شاخص گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز است. نامبرده طی سال­های خدمتش در اداره کل کتابخانه ­های عمومی استان خوزستان نیز مدیری لایق و پرتلاش بوده و خدمات ارزشمندی ارائه نموده است. همچنین، عضو هیأت امنای کتابخانه­ های عمومی کشور، انتصاب منصور کوهی رستمی را به این پست، نشانی از ژرف نگری علیرضا مختارپور دبیرکل نهادکتابخانه­های عمومی کشور در زمینه های فرهنگی شامل کتاب، کتابخوانی و نیز توجه به تخصص و تخصص گرایی در به­کارگماری دانش آموختگان  رشته  علم اطلاعات و دانش شناسی برشمرد.

وی افزود:  توجه خاص دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بکار گیری فارغ­ التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و نیز بکارگماردن متخصصان این رشته در پست های کلان مدیریتی نوید بخش امیدواری و دلگرمی نه تنها کتابداران استان زرخیز خوزستان، بلکه تمامی کتابداران و فارغ التحصیلان علم اطلاعات و دانش شناسی کشور خواهد بود.  

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: