کد خبر: 32761
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 بهمن 1396 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» برگزار می شود

منبع : لیزنا
کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» را با همکاری اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می کند.
نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، مختصات و ویژگی های پژوهش مولد و تاثیرگذار در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی، نقد وضعیت پژوهشی رشته از منظر مولدبودن و تاثیرگذاربودن، نقد فرایند تعیین و مدیریت اولویت های پژوهشی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و ارائه پیشنهادهایی برای تقویت احتمال انجام پژوهش های مولد و تاثیرگذار در رشته و حرفه با استفاده از این اولویت ها از جمله موضوعات اصلی نشست خواهد بود.

این نشست پژوهشی با حضور فریبرز خسروی، رحمت الله فتاحی، مریم نظری، فرامرز مسعودی و مسئولین پژوهشی نهادها و سازمان های وابسته و همکاران کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع  رسانی برگزار می شود.

 

این نشست روز چهارشنبه، 11 بهمن ماه از ساعت 10 الی 12 در محل اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در بزرگراه شهید حقانی غرب به شرق، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، بلوار کتابخانه ملی، ساختمان کتابخانه ملی برگزار می شود و شرکت برای تمام علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: