مکتا به جمع شاخه های مرکز منطقه ای علوم و فناوری پیوست 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مکتا، این نشست با حضور محمد جواد دهقانی، ریاست مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری،  نورالله کرمی، رئیس اداره خدمات اطلاع رسانی مرکز منطقه ای علوم و فناوری و نیز جمعی از مدیران و کارشناسان کتابخانه های تخصصی استان قم در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد. 

در ابتدای مراسم رییس مرکز منطقه ای علوم و فناوری با اشاره به سومین سال فعالیت مکتا و تقدیر از تشکیل و فعالیت این مجمع، آن را الگویی مناسب برای سایر فعالیت های حوزه اطلاعات و مراکز اطلاع رسانی ارزیابی کرد. 

رئیس اداره خدمات اطلاع رسانی مرکز منطقه ای علوم و فناوری هم در این مراسم، با معرفی خدمات و بخش های پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه ای، از رونمایی پرتال جدید این مرکز در روزهای آینده خبر داد. 

با پیوستن مجمع کتابخانه های تخصصی استان قم به جمع شاخه های مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، از این پس همه کاربران و پژوهشگران این کتابخانه ها می توانند به بیش از چهار میلیون مدرک موجود در پایگاه مرکز منطقه ای و نیز میلیون ها مدرک سایر پایگاه های اطلاعاتی معتبر بین المللی به صورت تمام متن و به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی دسترسی داشته باشنند.