کد خبر: 33432
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 09:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

هشتمین سالگرد لیزنا

ارزش کارتان را میدانم/ لیزنا توانسته است اطلاع رسانی را به نحوی مطلوب پوشش دهد

منبع : لیزنا
به مناسبت هشتمین سالگرد لیزنا، دکتر مرتضی کوکبی و دکتر فریده عصاره در پیامهایی جداگانه این روز را به لیزنا و جامعه کتابداران تبریک گفتند.
ارزش کارتان را میدانم/ لیزنا توانسته است اطلاع رسانی را به نحوی مطلوب پوشش دهد

پیام دکتر مرتضی کوکبی، استاد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هشتمین سالگرد لیزنا:

به مناسبت هشتمین سالگرد لیزنا پیامی دریافت کردم که در آن، از بنده خواسته شده بود که مطلبی دربارۀ لیزنا بنویسم. به همین مناسبت باز هم فرصتی به خود دادم  و به سراغ سایت لیزنا رفتم. مانند همیشه از دیدن سایت زیبای لیزنا لذّت بردم امّا این زیبایی را تنها یک زیبایی ظاهری نمیدانم بلکه این زیبایی تلاش گروهی است که صمیمانه دل به کار داده اند؛ گروهی که از مسؤولیّت خود نیک آگاهند و در انجام آن هم از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند. ضمن بررسی سایت، کنجکاو شدم که دربارۀ بنده آخرین اطّلاعات لیزنا چیست و همان گونه که انتظار داشتم آخرین اخبار را دیدم. تنها میتوانم بنویسم که ارزش کارتان را میدانم، برای همۀ شما صمیمانه آرزوی بهروزی دارم و میدانم که این آرزو، تنها آرزوی بنده نیست بلکه آرزوی همۀ کسانی است که دغدغۀ این رشته و این حرفه را دارند و مانند شما برای آن دل میسوزانند.

زیبایی این تلاش را در هشتمین سالگرد لیزنا صمیمانه به شما تبریک میگویم و برای همۀ شما عزیزان زیباییهای بیشتری آرزو میکنم.

پیروز باشید

کوکبی

پیام دکتر فریده عصاره، استاد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هشتمین سالگرد لیزنا:

هشتمین سالگرد لیزنا را تبریک عرض نموده و برای این رسانه نوپا در عصر فناوریهای نوین اطلاعاتی آرزوی موفقیت های بیش از پیش را دارم.  قابل ذکر است که این رسانه متعهد در طول سالهای گذشته  توانسته است که اطلاع رسانی  را بویژه در حیطه علم اطلاعات و دانش شناسی به نحوی مطلوب و مناسب  پوشش دهد. جا دارد یادآوری نمایم که  لازم است به اطلاع رسانی اخبار در علم اطلاعات و دانش شناسی  در شهرستانها  نیز توجه بیشتری بنماید.

با آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای لیزنا در سال جدید پیش رو.

عصاره

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: