کد خبر: 3425
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آبان 1389 - 13:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانی علمی با موضوع «شخصی سازی و مدل سازی ترجیحات کاربر در ارتباطات سیار»

 پنجمین سخنرانی علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با عنوان «شخصی سازی و مدل سازی ترجیحات کاربر در ارتباطات سیار» برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران پنجمین سخنراني علمي خود را در سال 1389 با عنوان «شخصی سازی و مدل سازی ترجیحات کاربر در ارتباطات سیار» برگزار می کند. 

در این نشست، دكتر الهه همایون والا، دانش آموخته دوره دکتری كامپيوتر ـ ارتباطات سيار از كينگز كالج لندن به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

محورهای موضوعی نشست مذکور، اهمیت شخصی‌سازی در ارتباطات سیار، مدلسازی ترجیحات کاربر و استخراج خودکار ترجیحات کاربر خواهد بود. 

این نشست روز چهارشنبه مورخ نوزدهم آبان ماه 1389 از ساعت 14 تا 16 در  تالار اجتماعات پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران واقع در تهران: خيابان انقلاب ـ تقاطع فلسطين - شماره 1090 برگزار می شود. 

گفتنی است شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.  علاقمندان براي شركت در اين سخنراني، می توانند درخواست ثبت نام، شامل مشخصات کامل خود را، به نشانی پست الکترونیکی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمايند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: