به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات چاپار، کتاب «مهارت های ارتباطی برای کتابداران» به چالشی پرداخته است که بسیاری کتابداران و مدیران کتابخانهها روزمره با آن روبهرو هستند: کوشش برای برقرار کردن ارتباط موفق با مردم و توانائی حل وفصل مسائلی که در ارتباط با آنها بروز میکند.
در این کتاب روش های عملی ای به کتابداران پیشنهاد شده است که در تماس های چهره به چهره، تلفنی، و در واکنش به شکایت ها و افراد خشمگین به کار می آید.
کتاب همچنین فصلهائی دارد که در آنها توصیههای بسیاری برای فارسی نویسی رسا، پیام نویسی و ترویج و آگاهی رسانی در باره کتابخانه به کار می آید.
خود کتاب نیز، به دور از تکلفات دانشگاهی، به زبانی نرم و دوستانه نوشته است و بی مرارت می توان آن را خواند.
انتشارات چاپار در سالن F6 غرفه 128 واقع شده است.