کد خبر: 3441
تاریخ انتشار: جمعه, 14 آبان 1389 - 15:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انتشار شماره جدید نشریه الکترونیکی نوآوری در کتابخانه (Library Innovation)

دومین شماره از اولین جلد نشریه الکترونیکی انگلیسی زبان «نوآوری در کتابخانه» (Library Innovation) منتشر شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، نشریه الکترونیکی نوآوری در کتابخانه (Library Innovation)، دومین شماره از جلد اولش را منتشر نموده است.

در این شماره در سه بخش «سخن سردبیر»، «تجربه های نوآورانه: گزارشهایی در این زمینه» و «نقد و بررسی ها» مطالبی ارائه شده است:

در بخش سخن سردبیر، مطلبی درخصوص «قیمت نوآوری» آمده است.

«توسعه های سریع در کتابخانه که واقعا کارایی دارند»، «تطبیق کاربران جامعه با فناوری های جدید کتابخانه ای تأیید شده»، « قابل کلیک ساختن اشیای فیزیکی: استفاده از برچسب های تغییرپذیر به منظور افزایش نمایش کتابخانه»، «کتابخانه زنده است: جستجوی اطلاعات در کتاب مکاشفات یوحنا زامبی» عناوین مطالب مندرج در بخش «تجربه های نوآورانه: گزارشاتی در این زمینه» است. 

در بخش «نقد و بررسی ها» نیز مطالب «پیاده سازی ایده ها: غلبه بر موانع بین خیال و واقعیت»، «دستنامه بازاریابی تغییر پذیر: یک راهنمای مرحله به مرحله برای ایجاد رقابت پویا»، «کتابخانه در همه جا: اصول ایجاد نسخه موبایل وب سایت های کتابخانه ای» و «بازاریابی های کوچک: راه حل های واقع گرایانه برای کتابداران پر مشغله» آورده شده است. 

گفتنی است نشریه الکترونیکی نوآوری در کتابخانه (Library Innovation)،  نشریه دسترسی آزاد و داوری شده به سردبیری شریل ناب است که توسط نیویورک بوفالو، شورای غربی منابع کتابخانه ای منتشر می شود و  مقالات اصلی ، تفسیرها، مطالعات موردی، گزارش های مرتبط با تجربه های نوآورانه، کتاب ها، کنفرانس ها و نقدو بررسی ها ی مرتبط با نوآوری در کتابخانه را منتشر می سازد.

نشریه مذکور در راهنمای نشریات دسترسی آزاد (دوآج)، گوگل اسکالر، لیستا (چکیده نامه علوم کتابداری، اطلاع رسانی و فناوری) نمایه می شود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت مطالب مذکور و آشنایی بیشتر با نشریه اینجا کلیک نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: