کد خبر: 34839
تاریخ انتشار: جمعه, 11 خرداد 1397 - 14:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری شاخه خوزستان

منبع : لیزنا
دومین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان در سال 1397 برگزار شد.
برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری شاخه خوزستان

به گزارش لیزنا و بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان، دومین جلسه هیئت مدیره در سال 1397 با حضور زاهد بیگدلی،  منصور کوهی رستمی، محمدرضا شکاری، ندا پورخلیل، عباس حسین زاده، معصومه رضایی، حسین صفری، حسین بهبهانی و پوران نجف کوچک، روز چهارشنبه، 9 خرداد 97 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه زاهد بیگدلی پس از یک سال مدیریت و فعالیت در انجمن به ارائه  گزارشی از اقدامات انجمن پرداخت و در ادامه به علت بازنشستگی، از ریاست انجمن استعفا نموده و به جای ایشان،  منصور کوهی رستمی با رأی و موافقت تمامی اعضا، به ریاست انجمن برگزیده شد.

 کوهی رستمی، ضمن پاسداشت زحمات زاهد بیگدلی، دوره ی فعلی انجمن را به علت نظم و انضباط موجود و اثربخشی و کثرت فعالیت ها، یکی از درخشان ترین دوره ها معرفی نمود. سپس،  پوران نجف کوچک، عضو علل البدل انجمن نیز به عنوان عضو اصلی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی معرفی شد.

در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر اعضا از  بیگدلی، ریاست سابق انجمن، به برنامه ریزی برای امور آتی انجمن و رسیدگی به امور مالی و جذب حامی برای برگزاری هر چه بهتر فعالیت ها پرداخته شد. همچنین مقرر شد تا وب سایت انجمن ساماندهی شده و امکان ثبت نام به صورت الکترونیکی برای متقاضیان فراهم آید. در ادامه، پیشنهاداتی برای برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی در سه ماهه دوم سال ارائه شد. از سوی دیگر مصوب شد تا جلسه  بعدی انجمن، ضمن نشستی با حضور چهره های شاخص آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت استان و پژوهشگران حوزه  کتابخانه های آموزشگاهی، به همراه کتابدارانی که سابقه ی فعالیت در این کتابخانه ها را دارند جهت گسترش و ارائه خدمات به قشر دانش آموز و برگزاری دوره های آموزش سواد اطلاعاتی به دبیران و دانش آموزان و تثبیت ارزش کتابخانه های آموزشگاهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ارائه  نتایج به مقامات بالای آموزش و پرورش، برگزار شد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: