بازدید کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم از کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، جلسه مشترک کتابداران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم با حضور اعضای گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، رؤسای برخی از کتابخانه‌های دانشکده‌های دانشگاه، روز یکشنبه، 17 تیرماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برگزار شد. پس از خوشامدگویی آقای طاهری، رئیس محترم کتابخانه مرکزی، مومنی عضو گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی به تبیین فعالیت های این گروه آموزشی، از جمله تاسیس اولین آزمایشگاه علم اطلاعات و دانش‌شناسی، راه‌اندازی نشریه تخصصی و غیره پرداختند. در ادامه، رئیس محترم کتابخانه مرکزی به معرفی مجموعه کتابخانههای دانشگاه پرداخته و در این بین، فاضلی، رئیس کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و وکیلی، رئیس کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری، هرکدام مجموعه تحت مدیریت خود را معرفی نمودند.

معرفی امکانات کتابخانه دیجیتالی و نیز دروازه اطلاعاتی، بخش دیگری از برنامه بازدید بود که قابلیت‌های بالای این سیستم‌ها و ابزارها، برای حاضران جالب توجه بود. در بخش پایانی، میهمانان در بخش‌های سازمانی کتابخانه حاضر شده و به بحث و تبادل نظر با کارشناسان پرداختند. شایان ذکر است در این دیدار، بر همکاری و عقد تفاهمنامه بین کتابخانه‌ها، به منظور تبادل دانش و تجربیات سازمانی تاکید شد.