کد خبر: 35959
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 10:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری واطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس

منبع : لیزنا
چهارمین جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس روز پنجشنبه، مورخ 4 مردادماه 1397 رأس ساعت 11 در دفتر انجمن برگزار شد.
برگزاری جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری واطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: در این جلسه ضمن پیگیری تحقق مصوبات جلسات قبل، شرح وظایف و اهداف کمیته پژوهش نیز بررسی و با تغییراتی مورد تصویب قرار گرفت. همچنین با توجه به پیشنهادات انجام شده و با لحاظ وظایف و اهداف کمیته آموزش مقرر گردید بانک اطلاعاتی در صفحه خانگی انجمن شاخه فارس در زمینه های: اطلاعات پژوهشگران و حوزه های تخصصی آنان در علم اطلاعات و دانش شناسی، اطلاعات موسسات پژوهشی در زمینه علم اطلاعات و دانش شناسی و همچنین معرفی اولویت های پژوهشی سازمان های مختلف در زمینه علم اطلاعات و دانش شناسی طراحی و در وبگاه انجمن راه اندازی گردد.

در راستای مصوبه جلسه سوم هیئت مدیره در خصوص بازدید از انواع کتابخانه ها، با هماهنگی به عمل آمده توسط کمیته کتابخانه ها مقرر گردید در روز پنجشنبه مورخ 11 مردادماه 1397 اعضای هیئت مدیره از کتابخانه یارمهربان شیراز بازدید نموده و این برنامه به صورت پیوسته ادامه داشته باشد. با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در سال گذشته و درخواست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز برای برگزاری این کارگاه در سطح وسیع، تصمیم گرفته شد برای این منظور هیئت مدیره جلسه ای با مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر داشته باشد. تأکید گردید کمیته پژوهش کارگروه های مربوط به امکان سنجی ارزیابی کتابخانه های عمومی و کتابخانه های تخصصی استان را مشخص نماید.     

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: