کد خبر: 36006
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

شماره پنجم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری فارس منتشر شد

منبع : لیزنا
خبرنامه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس از شماره جدید یعنی شماره پنجم به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود.
شماره پنجم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری فارس منتشر شد

به گزارش لیزنا زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: به لطف ایزد منان و پیگیری ها و تلاش های کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس، خبرنامه این انجمن که 4 شماره آن به صورت چاپی تحت عنوان نامه انجمن چاپ شده بود، از شماره جدید یعنی شماره پنجم به صورت الکترونیکی منتشر می گردد. علاقمندان می توانند برای مطالعه این خبرنامه الکترونیکی به این آدرس مراجعه نمایند. لازم به ذکر است خبرنامه مذکور به مدیر مسئولی حسن مقدس زاده و سردبیری محمدرضا قانع در بخش هایی همچون: سخن سردبیر، یادداشت های علمی، گفتگو، تجربه (خاطره)، تازه ها، گزارش و معرفی کتاب و پایگاه های اطلاعاتی با همت تمامی دست اندرکاران نشریه منتشر می گردد.

اعضای شورای سیاستگذاری نامه انجمن را اساتید ارزشمند دانشگاه تشکیل می دهند که عبارتند از: زهیر حیاتی، لیلا سودبخش، محمدرضا قانع، ملیحه نیک کار، حسن مقدس زاده، مجید نبوی، حمید علیزاده زوج و سرکار خانم پگاه تاجر.

همچنین دبیران بخش های مختلف خبرنامه عبارتند از: لیلا قربانی (دبیر بخش گفتگو)؛ فاطمه صفری راد (دبیر بخش یک تجربه)؛ زهرا شاه نظرنژادخالصی (دبیر بخش تازه ها)؛ اعظم ایزدی (دبیر بخش گزارش) و پگاه تاجر (دبیر بخش معرفی کتاب و پایگاه های اطلاعاتی). محمد نعیم آبادی به عنوان مدیر فنی و لیلا قربانی به عنوان مدیر اجرایی نامه انجمن را همراهی می نمایند.

لازم به ذکر است نامه انجمن به صورت موضوعی منتشر می گردد که شماره جاری آن به موضوع ارتباطات علمی پرداخته است. شماره آتی خبرنامه نیز به موضوع برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی خواهد پرداخت، لذا از تمامی علاقمندان، پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان عزیز خواهشمند است مطالب ارزشمند خود را در قالب: مقاله علمی، گزارش، تجربه و خاطره، معرفی کتاب و پایگاه اطلاعاتی، تازه ها، گفتگو و مصاحبه با صاحب نظران و دانشجویان؛ حداکثر تا 15 شهریور ماه 1397 به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند تا در صورت پذیرش، به نام خود آن ها در شماره بعدی نشریه منتشر گردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: