کد خبر: 36525
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 مرداد 1397 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازدید انجمن کتابداری فارس از کتابخانه عمومی بهمن بیگی شیراز

منبع : لیزنا
پنجمین جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری فارس، روز پنجشنبه، 25 مردادماه ساعت 11 در کتابخانه عمومی مرحوم بهمن بیگی شیراز با حضور اعضای محترم هیئت مدیره برگزار شد.
بازدید انجمن کتابداری فارس از کتابخانه عمومی بهمن بیگی شیراز

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: در این جلسه اهداف و شرح وظایف کمیته کتابخانه های انجمن مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره، با تغییراتی به تصویب رسید. همچنین برنامه کارگاه های انجمن در سال 97 نیز مورد بررسی قرار گرفت و عنوان پنج کارگاه نهایی شده و دو کارگاه هم نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تر داشت که مسئول کمیته آموزش موظف به انجام این کار تا نیمه اول شهریور ماه گردید. مقرر شد لیست کارگاه ها، نشست ها، دورهمی ها و سایر فعالیت های انجمن از مهرماه 97 تا پایان خرداد 98 در نیمه دوم شهریور ماه 97 برای اطلاع علاقمندان منتشر شود.

پس از اتمام جلسه، اعضای هیئت مدیره با حضور منوچهری مدیر کل محترم کتابخانه های عمومی استان فارس، صفری راد سرپرست کتابخانه های عمومی شیراز و جوانبخت کارشناس مسئول کتابخانه های عمومی استان فارس از کتابخانه عمومی مرحوم بهمن بیگی بازدید کردند. کتابخانه مذکور از جمله کتابخانه هایی است که در سفر ریاست محترم جمهوری در بهمن ماه 1395 افتتاح شد و مجموعه ای بالغ بر 4 هزار جلد کتاب دارد.

این کتابخانه با داشتن بخش های مخزن، سالن مطالعه، بخش ویژه کودک و بخش ویژه ناشنوایان به مراجعان و علاقمندان در منطقه بلوار پاسداران شیراز و نواحی اطراف خدمت رسانی می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: