کد خبر: 37248
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مهر 1397 - 08:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمایشگاه پوستر «آرمان‌های توسعه پایدار به روایت ایفلا»

منبع : لیزنا
 نمایشگاه پوستر«آرمان‌های توسعه پایداربه روایت ایفلا» در کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.
 نمایشگاه پوستر «آرمان‌های توسعه پایدار به روایت ایفلا»

 به گزارش لیزنا، سوم مهرماه مطابق با بیست و پنجم سپتامبر از سوی سازمان ملل متحد روز اقدام جهانی برای توسعه پایدار اعلام شده است. در این فراخوان جهانی از همه افراد، تشکل­ها و سازمان­هایی که به اهداف توسعه پایدار در کاهش فقر، حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت بهداشت و آموزش متعهد هستند، دعوت شده است که در این روز برای ترویج و  آگاهی بخشی اقدامی انجام دهند. 

کتابخانه ها در سراسر جهان طیف وسیعی از خدمات ارائه می دهند که دستاوردهای هریک از آنها یکی از اهداف توسعه پایدار است. ایفلا که اتحادیه انجمنها و موسسات کتابداری جهان است در خصوص تحقق اهداف توسعه پایدار در حوزه کتابداری و اطلاع ­رسانی برنامه­ ها و پروژه­های شاخصی را در دست اجرا دارد.

به همین مناسبت اداره کل پژوهش کتابداری و آموزش با همکاری روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در روز سوم مهر ماه 1397 در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی نمایشگاه پوستر " آرمان­های توسعه پایداربه روایت ایفلا " را برگزار خواهد کرد تا گامی به سوی ثبت اقدامات کتابخانه­های ایران در راستای اهداف توسعه پایدار بردارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: