کد خبر: 37569
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مهر 1397 - 18:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

داریوش مطلبی به سمت معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد

منبع : لیزنا
آیین تکریم دکتر سیدحمیدرضا میرعظیمی و معارفه دکتر داریوش مطلبی، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ با حضور دکتر محمد سلگی رئیس این پژوهشگاه و مسئولان پژوهشگاه برگزار شد.
داریوش مطلبی به سمت معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم دکتر سلگی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر میرعظیمی در مدت تصدی مسئولیت معاونت پژوهشی پژوهشگاه تاکید کرد: ارتقای کیفیت  فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و تلاش برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  نیز جامعه علمی کشور، مرهون  زحمات مسئولان  دلسوز فرهنگ و هنر این سرزمین است.

در این آیین، دکتر میرعظیمی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نیز ضمن ابراز خرسندی از مدت حضور در پژوهشگاه، به همکاری و همدلی میان مدیران، پژوهشگران و کارشناسان پژوهشگاه در اجرای برنامه‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت: دوره مسئولیت اینجانب، در واقع مصادف با دوره گذار بود؛ دوره‌ای که مسئولیت دکتر جوادی یگانه، رئیس قبلی پژوهشگاه پایان یافته بود و دکتر سلگی به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه معرفی شده بودند. با این حال تلاش کردیم تا خللی در اجرای برنامه‌ها اتفاق نیفتد. معاون پژوهشی سابق پژوهشگاه ضمن تبریک به دکتر مطلبی، برای ایشان در مسئولیت معاونت پژوهشی پژوهشگاه آرزوی موفقیت نمود و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

در ادامه، دکتر مطلبی، معاون پژوهشی جدید پژوهشگاه، ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر سلگی به وی، از زحمات دکتر میرعظیمی و دقت و نظم ایشان در پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه‌های پژوهشی پژوهشگاه تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر از زحمات دکتر میرعظیمی تقدیم ایشان شد. همچنین حکم معاونت پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به دکتر داریوش مطلبی تقدیم شد.

در این آیین، علیرضا کرمانی، مدیر دفتر طرح‌های ملی، دکتر محمد روزخوش، رئیس پژوهشکده فرهنگ، دکتر سیده راضیه یاسینی، رئیس پژوهشکده هنر، مهدی نجابت، مشاور رئیس پژوهشگاه و مصطفی اسدزاده، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، حضور داشتند.

یادآوری می‌شود دکتر سیدحمیدرضا میرعظیمی، از مرداد ۱۳۹۶ تا  پایان تیر ۱۳۹۷، مسئولیت معاونت پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنرو ارتباطات را برعهده داشت.

دکتر مطلبی  دارای مدرک دﻛﺘﺮی ﻛﺘﺎﺑﺪاری و اﻃﻼع‌‌رﺳﺎنی  و عضو هیات علمی داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼمی است. معاونت فناوری اطلاعات موسسه خانه کتاب، مدیریت مرکز تخصصی چاپ و نشر، دبیری علمی دومین همایش ملی کتاب و نشر، دبیری علمی سراهای اهل قلم نمایشگاه کتاب، سردبیری فصلنامه «نقد کتاب اطلاع‌رسانی و ارتباطات» ازجمله سوابق علمی و اجرایی ایشان است.

برچسب ها :
میری
|
Iran
|
1397/07/29 - 12:59
0
1
آقای دکتر مطلبی حضور موفق شمادر عرصه های علمی و اجرایی ، نشانگر توانمندی دانش آموختگان کتابداری است . همیشه موفق و سربلند باشید.
صبا روشن ضمیر
|
Iran
|
1397/07/28 - 12:26
0
0
تبریک فراوان به استاد بسیار گرانقدرم آقای دکتر مطلبی محترم. آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان دارم.
محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1397/07/26 - 11:21
0
0
تبریک فراوان به آقای دکتر مطلبی و آرزوی موفقیت برای ایشان
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1397/07/25 - 20:10
0
2
ضمن تبریک به دوست و همکار محترم آقای دکتر مطلبی . معتقدم این فرصت ها باید بعنوان فراهم شدن شرایطی برای ارایه توانمندیهای کتابداران تحصیلکرده در مدیریت خدمات فرهنگی-پژوهشی تلقی گردد.بدون شک دکتر مطلبی با تکیه بر تجربیات گذشته گامهای موثری در این مسیر بر خواهد داشت . موید باشند . انشالله.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: