کد خبر: 37570
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مهر 1397 - 18:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌های کنگره متخصصان علوم اطلاعات

منبع : لیزنا
مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌ها در چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تا 15 آبان‌ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌های کنگره متخصصان علوم اطلاعات

 به گزارش لیزنا، دکتر رحمت الله فتاحی، دبیر علمی چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات از تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌ها تا 15 آبان خبر داد.

وی عنوان کرد: در کنگره امسال امکان ثبت اطلاعات در سه قالب ایده، تجربه و مقاله از طریق «کاربرگه ارسال دستاورد» در وب‌سایت کنگره به نشانیhttp://congress.ilisa.ir فراهم شده است. علاقمندان می‌توانند در این بخش، مقاله‌های خود را در پیوند با موضوع «چالشهاو مسائل بنیادی و راه‌حل‌های حوزه آموزش» ثبت کنند.

دکتر فتاحی گفت: همچنین همانند سال گذشته، در کنگره امسال نیز امکان ثبت ایده‌ها و تجربه‌ها در وب‌سایت کنگره فراهم شده است. علاقمندان می‌توانند ایده‌ها و تجربه‌های خود را در پیوند با موضوعات 18 پنل تخصصی کنگره امسال، که در فرم ارسال دستاورد معرفی شده‌اند، ارسال کنند.

ایشان ضمن دعوت از کتابداران، دانش‌پژوهان و پژوهشگران حوزه علوم اطلاعات برای ثبت آثار خود در وب‌سایت کنگره اعلام کرد: پس از انجام داوری، برخی از ایده‌ها، تجربه‌ها و مقاله‌های برگزیده در پنل‌های کنگره امسال به صورت شفاهی ارائه‌خواهند شد و سایر موارد پذیرفته شده در مجموعه مباحث و مقاله‌های کنگره چهارم منتشر خواهند شد.

چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 آبانماه برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: