همایش ادکا مسابقه اینستاگرامی عکاسی برگزار می کند

به گزارش لیزنا، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید عکس‌های خود را با هشتک‌های #همایش_یازدهم_ادکا، #همایش_ادکا_1397 و #Confuilisa2019 در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. در اختتامیه همایش به سه عکسی که بیشترین لایک را دریافت کرده باشند بن خرید از فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه اهدا خواهد شد. زمان ارسال پست‌های از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 آغاز و ساعت 16 به پایان می‌رسد.

همچنین دبیرخانه همایش به بهترین شعاری که برای همایش ادکا انتخاب شود یک بن خرید از فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی (طاقچه) و یک هدیه فرهنگی اهدا می‌کند. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید شعارهای انتخابی خود را تا پایان روز یکشنبه 5 اسفند ماه به دبیرخانه همایش با آی دی تلگرام @Stnote ارسال کنند. شعارهای دریافتی در یک نظرسنجی تلگرامی به رقابت گذاشته می‌شوند.

طاقچه یک فروشگاه آنلاین کتاب الکترونیکی است که گنجینه‌ای از کتاب‌های الکترونیک، صوتی، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه دارد. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.

علاوه بر این تعداد قابل توجهی کتاب الکترونیکی و صوتیِ رایگان نیز در طاقچه وجود دارد. دانلود و نصبش اپلیکیشن طاقچه رایگان است. کاربران می‌توانند با درست کردن یک حساب کاربری، کتاب‌هایشان را در سه دستگاه مختلف به همراه داشته باشند و بخوانند.

تمام ناشرها و نویسندگان می‌توانند برای انتشار کتاب‌هایشان به صورت الکترونیکی و صوتی با ما همکاری کنند. راه‌های ارتباطی با ما را می‌توانید در قسمت «تماس با ما» در سایت طاقچه پیدا کنید.

اپلیکیشن طاقچه را می‌توانید روی موبایل‌ها‌ و تبلت‌هایی با سیستم‌ عامل اندروید و آی‌او‌اس نصب کنید. همچنین می‌توانید روی کامپیوتر و هر دستگاهی که مرورگر و اینترنت داشته باشد، بدون نیاز به نصب و دانلود، کتاب‌های Epub  و صوتی را بخرید و بخوانید.