کد خبر: 38879
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 اسفند 1397 - 08:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نتایج گرنت ادکا برای حضور در همایش

منبع : روابط عمومی ادکا
گرنت ادکا به ملیکا خرمشکوه دانشجوی مقطع کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا تعلق گرفت.
نتایج گرنت ادکا برای حضور در همایش

به گزارش لیزنا، برای فراخوان دریافت گرنت ادکا جهت شرکت در همایش یازدهم، تعداد 12 رزومه ارسال شده بود. با توجه به اینکه گرنت ادکا صرفا به یک پژوهشگر تعلق می‌گیرد، برای ارزیابی پژوهشگران از آیین نامه دانشجوی نمونه استفاده شد. به این صورت که رتبه بندی میان دانشجویان صورت گرفته و براساس فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی به فعالیت‌های شرکت کنندگان امتیاز داده شد.

دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری برای کسب گرنت ادکا باید امتیاز بالاتر از 70، دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی ارشد باید امتیاز بالاتر از 60 و دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی باید امتیاز بالاتر از 50 را کسب کنند.

 طبق بررسی‌های انجام گرفته رزومه ملیکا خرمشکوه (در مقطع کارشناسی)، شهلا لطفی (در مقطع کارشناسی ارشد) و فائزه فرهودی (در مقطع دکتری) به مرحله بعد راه پیدا کردند. در این مرحله رزومه هر سه نفر به همراه امتیاز داوری برای سه نفر از استادان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی ارسال شد و در نهایت با جمع بندی امتیازهای افراد گرنت ادکا به ملیکا خرمشکوه دانشجوی مقطع کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا تعلق می‌گیرد.

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) ضمن تبریک به خرمشکوه اعلام می‌دارد که هزینه شرکت در همایش ادکا به همراه هزینه‌های ایاب و ذهاب و یک کمک هزینه نقدی به این دانشجو تعلق خواهد گرفت.

ادکا از تمامی کسانی که در این جشنواره شرکت کردند قدردانی نموده و برای آن‌ها در ادامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی آرزوی توفیق روزافزون دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: