کد خبر: 39014
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 اسفند 1397 - 16:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام محمدرضا قانع برای نهمین سالگرد تاسیس لیزنا

لیزنا دارای اثربخشی تخصصی و حرفه ای است

منبع : لیزنا
محمدرضا قانع
لیزنا دارای اثربخشی تخصصی و حرفه ای است

محمدرضا قانع، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی-شاخه فارس در یاداشت خود به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس لیزنا می نویسد: شکل گیری رسانه کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) یکی از اتفاقات مبارک دهه اخیر در حرفه است. بر پایه این اعتقاد نهمین سالگرد تأسیس این رسانه پویا و فراگیر را به همه دست اندرکاران و مخاطبان تبریک می گویم.

وجود افراد حرفه ای،  فعالیت پیوسته، پخش سریع پیام در سطح وسیع و گسترده، مخاطبان انبوه، بازتاب واقعیت های حرفه بر اساس اصول رسانه ای و دقت ارتباط به جهت دریافت بازخورد از ویژگی هایی هستند که در تاثیر‌گذاری لیزنا نقش دارند و آن را به وسیله ارتباطی موفق تبدیل نموده اند.لیزنا با نمادهای کلامی و تصویری ضمن هدایت افکار مخاطبان و جهت‌دهی به رویکردها، دارای ﺗﻮان آﻣﻮزﺷﯽ نیز هست. از این رو، آهسته و پیوسته بستر اثربخشی تخصصی و حرفه ای برای مخاطب فراهم نموده است.  

در کنار سپاس و قدردانی از فعالان لیزنایی برای همه عزیزان در این رسانه که بخش بزرگی از زندگی خود را به تعامل سالم در محیط پرهیاهو اختصاص داده اند، آرزوی موفقیت دارم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: