کد خبر: 39020
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 اسفند 1397 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام مهدی رحمانی برای نهمین سالگرد تاسیس لیزنا

ما دانشجویان کتابداری همیشه پشتیبان لیزنا هستیم

منبع : لیزنا
  مهدی رحمانی
ما دانشجویان کتابداری همیشه پشتیبان لیزنا هستیم

مهدی رحمانی دبیر یازدهمین همایش اتحایه انجمن های علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (ادکا) در مورد نهمین سالگرد تاسیس لیزنا گفت: 9 سالگی لیزنا را تبریک می گویم. ایجاد این پایگاه خبری اتفاقی بزرگ در حوزه کتابداری بود. لیزنا به عنوان تنها پایگاه تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی توانسته است بسیارتاثیر گذارعمل کند و کارکردی مثبت در پوشش اخبار کتاب، کتابداری و اطلاع رسانی داشته است. اگر کمی بیشتر به این خبرگزاری توجه شود امکان رشد بیشتر آن نیز وجود دارد و می تواند به اثرگذاری خود با قدرت بیشتری ادامه دهد.

لیزنا در طی این سال ها عملکرد خوبی داشته و به رسالت خود که همان پوشش اخبار، نظرات و دیدگاه های مختلف در حوزه های مختلف است وفادار مانده است.

لیزنا در انتشار انتقادات و نقطه نظرات مخالف با این پایگاه خبری نیز مثبت عمل کرده و هرگز سوگیری نداشته است.  بارها من انتقاداتی را مطرح کرده ام اما هرگز تلاشی برای جلوگیری از این نقدها صورت نگرفته است. لیزنا همیشه در بحث رعایت اخلاق پایگاه های اطلاعاتی موفق عمل کرده است و این موضوع که رسانه های ما بتوانند بحث بی طرفی را حفظ کنند و اخلاق خبری را رعایت کنند بسیار مهم است. 

از حمایت هایی که دوستان لیزنا از ادکا داشته اند نیز تشکر می کنم. ما دانشجویان کتابداری همیشه پشتیبان این خبرگزاری هستیم و هرجا نیاز به کمک ما داشته باشند آماده ایم.

کتابدار
|
iran
|
1397/12/16 - 09:24
0
1
تو مواردی بوده که لیزنا نظر منو ( با اینکه قوانین اعلام نظر رو هم رعایت کردم) منتشر نکرده.... امیدورام اسم این سوگیری نباشه و صرفا به خاطر حجم پیام ها بوده باشه
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: