«آنر مودی» متصدی پست «ویراستار مثال‌های RDA»  شد

به گزارش لیزنا، «آنر مودی» در اول ماه می 2019 تا دسامبر ۲۰۱۹ با کیت جیمز  در یک دوره هشت ماهه آموزش می بیند که با شرایط «کیت جیمز» (Kate Jamesمنطبق است. بعد از آن وی در ژانویه 2020 مسئولیت کامل را برای ارائه خدمات دوساله بر عهده خواهد گرفت.

«آنر مودی» به مدت 18 سال در کتابخانه هاروارد به عنوان دستیار بخش Judaica کارکرده است؛ جایی که او زبان غربی یهودی را در تمامی شکلهایش فهرست‌نویسی کرد. قبل از آن وی 12 سال به عنوان فهرست‌نویس در کتابخانه الیزابت شلسینگر (Elizabeth Schlesinger) در مورد تاریخچه زنان کار کرده بود. او در حال حاضر مدیر ایجاد فراداده و خدمات فنی کتابخانه هاروارد است و سرپرستی تیم فهرست‌نویسی تک‌نگاشت های اصلی و ویرایش شده برای کتابخانه Andover_Harvard Technological ، کتابخانه Countway، کتابخانه Fine Arts، کتابخانه Frances Leob و کتابخانه Loeb Music  را بر عهده دارد.

Honor از سال 2011 در «کمیته کتابداران مجلات فانتزی(Zine)»  فعال بوده و سخرانی های بیشماری درباره فهرست‌نویسی این مجلات ارائه داده است.

او درحال حاضر در کمیته استانداردهای کتابشناختی ACRL/RBMS  به عنوان رابط  فهرستنویس در بخش دسترسی و توصیف، در کمیته  دایمی PCC درباره استانداردها، و در کارگروه  «بهترین شیوه‌های داده‌های پیوندی» فعالیت دارد.