کد خبر: 39650
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 - 13:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان جایزه ترویج خواندن IBBY – آساهی 2020

منبع : شورای کتاب کودک
فراخوان جایزه ترویج خواندن دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان – آساهی از سوی شواری کتاب کودک منتشر شد.
فراخوان جایزه ترویج خواندن IBBY – آساهی 2020

 به گزارش لیزنا، فراخوان جایزه ترویج خواندن دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان – آساهی (IBBY- Asahi Reading Promotion Award) از سوی شواری کتاب کودک منتشر شد.

این جایزه معتبرترین جایزه ترویج خواندن در جهان است که هر دو سال یک بار به گروه یا موسسه‌‌ای اهدا می‌شود که با انجام فعالیت‌های چشمگیر، سهم پایداری در اجرای برنامه‌های ترویج کتابخوانی کودکان و نوجوانان داشته باشند. جایزه ترویج خواندن در بیستمین کنگره دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان در سال ۱۹۸۶ در توکیو مطرح شد. روزنامه‌ی ژاپنی آساهی – شیمبون پشتیبانی مالی این جایزه را به عهده گرفت. نامزد این جایزه را در ایران شورای کتاب کودک، شعبه‌ی ملی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان(IBBY) تعیین و به این جایزه معرفی می‌کند.

معیارهای دریافت این جایزه پایداری و تداوم داشتن، گسترش و تاثیرگذاری، برخورداری از پشتیبانی مالی، قابلیت الگوشدن، قابلیت تکرار شدن، کیفیت خوب مواد خواندنی و در دسترس بودن آن‌ها و قابل اندازه‌گیری بودن نتایج در طرح‌های اجرا شده‌ی تروج خواندن است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند فرم فراخوان جایزه ترویج خواندن دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان – آساهی را تکمیل کنند.

این فرم همراه با گزارش مکتوب فعالیت‌ها و مستندهای مربوط به آن تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۱۳۹۸/۲/۳۰) به نشانی ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا آدرس شورای کتاب کودک: تهران- خیابان انقلاب – خیابان ابوریحان بیرونی-خیابان وحید نظری- شماره ۳۱ – طبقه ۲. کد پستی: ۱۳۱۵۶۸۵۵۷۳ ارسال شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: