کد خبر: 4382
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 اسفند 1389 - 17:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانی علمي «تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان»

  پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران يازدهمين سخنرانی علمي امسال را با عنوان «تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» چهارشنبه، 11 اسفند ماه سال جاري برگزار مي‌كند.

 

به گزارش لیزنا، سخنرانی علمي « تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» با سخنراني  دكتر بابك سيف، استاديار دانشگاه شاهد و رئيس پژوهشكده مهندسي اطلاعات پژوهشگاه علوم و فنّاوري اطلاعات ايران، در روز چهارشنبه، 11 اسفند ماه از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات پژوهشگاه برگزار مي‌شود.

در اين سخنرانی مواردي نظير فناوري اطلاعات و ارتباطات در بدو تاريخ، فناوري اطلاعات و ارتباطات در ادبيات كهن ايران، جهش علمي در عصر رنسانس، قرن نوزدهم و سرعت‌گيري در ايجاد دستاوردهاي علمي و فني،  ساموئل مورس، قوانين ماكسول، تجربه هرتز، تلفن، طلوع قرن بيستم با دستاوردهاي ارتباطي، نظريه‌پردازي در فناوري اطلاعات و ارتباطات، جنگ جهاني دوم (موتور محركه فناوريهاي قرن بيستم)، نظريه اطلاعات، پيچيدگي، ماهواره و عصر فضا، عضر شبكه، تولد اينترنت و جامعه دانش‌بنيان بررسي مي شود.

علاقمندان به شركت در اين سخنراني، مي‌توانند به صفحه سخنراني‌هاي علمي در پايگاه‌ وب پژوهشگاه  مراجعه كرده و كاربرگه نام‌نويسي الكترونيكي را تكميل و به رايانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   ارسال نمايند.

گفتني است علاقه مندان مي توانند اين سخنراني را از طريق پايگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نمايند.

لازم به ذكر است، شركت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه برای عموم آزاد و به ‌صورت رايگان است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: