کد خبر: 7173
تاریخ انتشار: شنبه, 19 آذر 1390 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رونمايي از اولين شبكه اجتماعي علمي در هفته پژوهش

با افتتاح فاز نخست شبكه اجتماعي «انجمن» (اجتماع نخبگان جامعه، محققان و نوآوران) در پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، ثبت نام عمومي جهت عضويت در اين شبكه در  هفدهمين نمايشگاه بين المللي الكامپ آغاز شده و در دوازدهمین نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري از اين شبكه رونمايي مي‌شود.

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومي وبين الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، شبكه اجتماعي پژوهشگران با نام «انجمن» (اجتماع نخبگان جامعه، محققان و نوآوران) كه توسط پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران طراحي شده، در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ به عضوگيري مي‌پردازد.

از ويژگي‌هاي اصلي اين شبكه مي‌توان به ايجاد پروفايل براي هر يك از كاربران، امكان ايجاد شبكه ارتباطي ميان اعضا و ارتباطات اجتماعي، ايجاد ليست از فعاليتهاي علمي هر يك از اعضا، يافتن منابع علمي و پژوهشگران مختلف در زمينه مورد علاقه كاربر، ايجادگروه هاي علمي و اشتراك گذاري منابع علمي و امكان بيان نظرات كاربران اشاره كرد.

اين شبكه اجتماعي، در چهارفاز كار خود را آغاز كرده و هم‌اكنون با تكميل ويژگي‌هاي شبكه اجتماعي و تست نهايي سيستم در مرحله نهايي آن قرار دارد.

علاقه‌مندان مي توانند، ضمن حضور در غرفه پژوهشگاه در نمايشگاه الكامپ و بهره‌مندي از آخرين دستاوردهاي علمي كشور، براي عضويت در اين شبكه اجتماعي اقدام نمايند.

گفتني است، پژوهشگاه از تاريخ 18/9/90 تا 22/9/90 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، سالن6، غرفه 118 حضور خواهد داشت.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: