کد خبر: 7177
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 آذر 1390 - 08:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انتشار کتاب «اخلاق انتشارات علمی» توسط ISC

کتاب «اخلاق انتشارات علمی» به قلم دکتر عباس حرّی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منتشر شد.

دکتر جعفر مهراد سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام  در گفتگو با لیزنا از انتشار کتاب «اخلاق انتشارات علمی» در ISC خبر داد و افزود: "کتاب «اخلاق انتشارات علمی» به درخواست اينجانب توسط استاد فرزانه دکتر عباس حرّی تهيه شده است."

دکتر مهراد گفت: "در تماس هايي که با دکتر حرّی برای تدوين اين اثر داشتم، وی از وجود مقالات و کتاب ها در اين حوزه آگاه بود و استفاده از آن ها را قويا توصيه کردند و نظر به اينکه مايل بودم اين مطالب با نگاه متفاوتی البته با حفظ مطالب اصلی در اين حوزه تاليف شود، تهيه چنين متنی را با تاکيد به استاد عاليقدر دکتر عباس حرّی يادآوری نمودم."

وی افزود: "دکتر حرّی با علم بر اين که آثاری که در باب اخلاق انتشارات علمی منتشر شده اندک نيست و حتی مشترکات آنها فراوان است، درخواست اينجانب را با خوشرويي پذيرفتند و تاليف اين اثر را با اولويت بالا در برنامه خود قرار دادند و بدين ترتيب اين کتاب که از انتشارات ISC است در 85 صفحه انتشار يافته و دارای مقدمه و فهرست مندرجات به زبان انگليسی می باشد."

گفتنی است، پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) معمولا انتشارات خود را نمی فروشد و آثار خود را به رايگان به برنامه ريزان و سياست گذاران آموزش عالی، مقامات و کتابخانه های مرکزی دانشگاه های کشور اهدا می کند. بدين ترتيب می توان انتظار داشت هر اثری که توسط ISC منتشر می شود يک نسخه از آن در کتابخانه های مرکزی دانشگاه ها، مراکز تحقيقاتی و پارک های علم و فناوری وابسته به وزارت علوم يا وزارت بهداشت موجود است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: