کد خبر: 7206
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 آذر 1390 - 15:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

زمستان 1390 کارگاههای آموزشی حوزه کتابداری در شهرهای کشور برپا می شود

طي زمستان 1390 كارگاه هاي آموزشي حوزه کتابداری در شهرهاي تهران، يزد، شيراز، اصفهان، سمنان، اهواز، كرمان و ...  برگزار می گردد.

 

محمد هرندی پور، مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت پارس آذرخش در گفتگو با لیزنا اظهار داشت: "توسعه را فرايند تحول بنيادين باورهاي جوامع در كليه زمينه ها، به منظور خلق و متناسب شدن با ظرفيت هاي جديد و ارتقاي كمي و كيفي قابليت ها و توانايي هاي انساني، آموزشي، اقتصادي و ... دانسته اند."

وی افزود: "روشن است رسيدن به چنين مرتبه اي، پيش از هر چيز، مستلزم تحول فرهنگي و ارزشي جوامع است كه خود برخاسته از تحول در نيروي انساني است."

هرندی پور در ادامه تصریح کرد: "تثبيت و تداوم هرگونه توسعه و تحولي وابسته به سرمايه گذاري در توسعه انساني به منزله هسته اصلي و محوري جوامع است؛ حال آنكه آموزش مستمر و هدف دار شاه كليد رسيدن به اين مقصود است."

وی در ادامه با اشاره به پیشینه برگزاری سلسله کارگاههای آموزشی این شرکت در پاییز سال جاری افزود: " دو کارگاه «يکپارچه‌سازي کتابخانه‌هاي ديجيتال» و «شيوه نگارش مقاله تحقيقي» نیز در آذر ماه سال جاری در شهر قم برگزار خواهد شد."

محمد هرندی پور افزود: " کارگاه «يکپارچه‌سازي کتابخانه‌هاي ديجيتال» روز چهارشنبه 23 آذر توسط دکتر مهدی علیپور حافظی، استاديار پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران و مدير گروه پژوهشي کتابخانه ديجيتال تدریس خواهد شد. همچنین موسسه تحقيقاتي پژوهشي پارس آذرخش روز چهارشنبه 30 آذر 1390میزبان شرکت کنندگان در کارگاه «شيوه نگارش مقاله تحقيقي» به تدریس دکتر رحمت الله فتاحی، عضو هیأت علمی گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد خواهد بود."

مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت پارس آذرخش درخصوص برنامه های این شرکت در زمستان سال جاری گفت: "شركت پارس آذرخش با هدف فرآهم آوردن فرصت آموزش برابر برای همه حرفه مندان حوزه کتابداری در نقاط مختلف کشور، تکمیل و بهبود فرآیند آموزش عالی درمرحله کاربردی، شناسایی و کمک به بهبود نقاط ضعف و قوت کتابداران در عرصه های اجرایی و با توجه به درخواست هاي متعدد متقاضيان كارگاه هاي آموزشي خود، در نظر دارد طي زمستان 1390 كارگاه هاي آموزشي را در شهرهاي تهران، يزد، شيراز، اصفهان، سمنان، اهواز، كرمان و ... نيز برگزار نمايد."

لازم به ذکر است موسسه تحقيقاتي پژوهشي پارس آذرخش، در قم، بلوار غدير، صفاشهر، خيابان چهارده معصوم، فرعي اول، سمت راست، پلاک 48 واقع شده است و علاقه مندان مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام با شماره تلفن هاي 88-2857687-0251 تماس حاصل نمايند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: