کد خبر: 43870
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 خرداد 1400 - 14:28

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی طی مراسمی با حضور مهدی رمضانی، دبیر این جشنواره، مدیران کل نهاد و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.
رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، نشست خبری دبیر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، سه شنبه ۱۸ خرداد با ارائه گزارش مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد و دبیر این جشنواره و با حضور سید باقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع نهاد، هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی، مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی پارک‌شهر برگزار شد.

گفتنی است ۶ عنوان کتاب در ۱۰ بخش به عنوان منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی شده است.  

همچنین از ۱۰ دوره گذشته، نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزاری ۵ دوره را برعهده داشته و این دوره ششمین دوره ای که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود. در ششمین دوره جشنواره میزان مشارکت بیش از ۲۳۵ هزار نفر بود. در هفتمین دوره بیش از ۶۴۸ هزار نفر، در هشتمین بیش از ۵۵۸ هزار نفر، در نهمین دوره بیش از ۱ میلیون و۳۰۰ هزار نفر مشارکت کننده و در دهمین دوره هم با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا و حذف بخش مکتوب این جشنواره در فضای مجازی برگزار شد که قریب به ۱ میلیون و ۳۰۰ نفر در آن شرکت کردند. که در در ۵ دوره گذشته نهاد توانسته بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار مشارکت در یک مسابقه کتابخوانی را جلب کند.